Skip to content

Peugeot, Citroen oraz Renault – tylna belka

Grudzień 24, 2011

Tylna belka skrętna, bo to o niej mowa na tym blogu, to element zawieszenia w samochodach Peugeot, Citroen oraz Renault. Konstrukcja tego typu osi wpływa znacząco na poprawę komfortu jazdy, na fakt, że PSA jako jedyna ma płaski bagażnik, a co za tym idzie, również bardziej pojemny.

Komfort jazdy, tak niezwykle ważny, jest dla kierowców jedną z najważniejszych rzeczy decydujących o wyborze auta – szczególnie tych świadomych kierowców, którzy nie kierują się tylko wyglądem (a na auta francuskie narzekać pod tym kątem nie można) samochodu, a przede wszystkim jego możliwościami, ergonomią.

Od roku 1980 we francuskich autach dominuje nowy rodzaj zawieszenia zwany tylną belką skrętna, która komfort jazdy poprawia, jednak po paru latach okazuje się, że elementy belki zużywają się dość szybko bo już po 80-100 tys. km.

 

O tym będzie właśnie ten blog.

Reklamy

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: