Skip to content

Tylna belka w autach Renault Kangoo

Lipiec 23, 2012

Produkcja  modelu Kangoo rozpoczęła się w 1999 r. w Argentynie w firmie Renault Argentina S.A..

W 2003 przeprowadzono odnowienie wyglądu: wymieniono reflektory przednie i deskę rozdzielczą. Zmieniono też sposób wygłuszenia wnętrza.

Wnętrze Kangoo przypomina swoim wystrojem wnętrze samochodu osobowego.  Samochód wyposażono w między innymi kolumnę kierownicy składającą się w chwili zderzenia. Górna część deski rozdzielczej pokryta została materiałem antyodblaskowym.  Standardem jest układ ABS z system wspomagania nagłego hamowania.

Tylna belka Renault Kangoo

Dostępna jest wersja przedłużona o nazwie Kangoo Maxi. Występują też wersje ze wzmocnionym zawieszeniem tylnym – rurowym zamiast drążków skrętnych – tylna belka Renault Kangoo. Wersje dostawcze występują pod nazwą Kangoo Express. Mogą mieć ograniczone przeszklenie kabiny do drzwi szyb przednich, a drzwi przesuwne boczne tylko do jednej strony. Kolejny wariant wersji dostawczych to asymetrycznie dzielone dwuskrzydłowe drzwi tylne zamiast tylnej klapy.

Wersje terenowe

Od 1998 była dostępna wersja uterenowiona o nazwie Pampa. W 2001 dodano wersję z napędem na obie osie. Nowy wygląd dotyczył przodu auta, nowych błotników i świateł z czarnym wykończeniem, osłon nadkoli i bocznych listew. Kangoo czteronapędowe dostępne jest z dwoma silnikami – benzynowym 1.6 16V (95 KM) i wysokoprężnym 1.9 dCi (85 KM). Prześwit wynoszący 180 mm ułatwia pokonywanie nierówności terenu.

Od lipca 2006 roku w Argentynie produkowana jest uterenowiona odmiana Kangoo Sportway.

Advertisements

From → belki

Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: